سیاست حفظ حریم خصوصی

نشانی وب‌سایت ما : daroooonline.com

وب‌سایت داروووآنلاین طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود اطلاعات کاربران خود را با تمام امکاناتی که در اختیار دارد محافظت کرده، به هیچ‌ عنوان اطلاعات کاربر را در اختیار سازمان‌ها و مراکز دیگر به منظور تبلیغ یا خدمات دیگر قرار ندهد.

داروووآنلاین امکان ویرایش اطلاعات شخصی را، در اختیار کاربران عضو شده در سایت، قرار میدهد. بعلاوه، کاربر می تواند در صورت تمایل به حذف حساب کاربری خود، درخواست خود را به تیم پشتیبانی داروووآنلاین ارائه دهد.

ما چه اطلاعاتی را از کاربران جمع‌آوری می‌کنیم و چرا ؟

هنگام ورود کاربر به داروووآنلاین، اطلاعاتی همچون دفعات بازدید از سایت، مدت زمان حضور در سایت، نسخه مرورگر، دستگاهی که کاربر با آن سایت را مشاهده می کند، منطقه جغرافیایی و اطلاعات فنی دیگر که برای بهینه‌سازی و بررسی ترافیک سایت به ما کمک خواهد کرد، جمع آوری می گردند. لازم بذکر است، این اطلاعات به هیچ عنوان به سازمان‌های ثالث فروخته نخواهند شد، بلکه فقط جهت بهبود سایت داروووآنلاین مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وقتی بازدیدکنندگان نظری در سایت ارسال می‌کنند، ما داده‌هایی را که از کاربر، هنگام ثبت نظر، وارد میگردند را جمع‌آوری می‌کنیم. اطلاعاتی مثل آدرس ایمیل، آدرس IP (نشانی پروتکل اینترنت)، زمان ارسال نظر. همچنین اگر آدرس ایمیل شما در سرویس Gravatar، ذخیره شده باشد، بعد از تائید نظر شما، تصویر کاربری شما، در سایت به نمایش در خواهد آمد.

لینک صفحه سیاست حریم خصوصی کاربران در Gravatar را مشاهده کنید : https://automattic.com/privacy

هرگاه تصویری را در هر یک از سرویس‌های ارائه شده سایت داروووآنلاین قرار می‌دهید، لازم است دقت کنید تصاویر، حاوی داده‌هایی موقعیت مکانی (EXIF GPS) نباشند. چرا که سایر بازدیدکنندگان خواهند توانست بعد از ذخیره سازی تصویر، موقعیت مکانی این تصاویر را استخراج کنند.

کوکی‌ها

بعد از به اشتراک گذاشتن نظر در وبسایت، شما می توانید تصمیم بگیرید که نام، نشانی ایمیل و وبسایت‌تان در کوکی ذخیره بشود یا خیر. کاربر در این زمینه حق انتخاب دارد، البته در صورت پذیرش ذخیره‌ی اطلاعات در کوکی، در مراجعات بعدی خود به وبسایت برای اشتراک‌گذاری نظرات، نیازی به پُر کردن دوباره فرم اطلاعات نخواهد داشت. ماندگاری کوکی‌ها در وبسایت به مدت 1 سال است.

اگر در وبسایت حساب کاربری داشته باشید و با آن به وبسایت وارد بشوید، سایت اقدام به تنظیم کوکی موقت برای شما می‌کند تا مشخص شود مرورگر شما پذیرای کوکی‌ها هست یا خیر. این کوکی شامل هیچ داده‌ی شخصی و خصوصی نیست و با بستن مرورگرتان متوقف می‌شود.

بعد از اینکه به حساب کاربری خود در وبسایت وارد می‌شوید، چندین کوکی برای ذخیره‌ی اطلاعات ورودتان و انتخاب‌هایی که در صفحه‌ی وبسایت صورت داده‌اید، نصب و تنظیم می‌شوند. کوکی‌های ورودی به مدت 7 روز فعال هستند و اطلاعات انتخاب صفحاتی که داشته‌اید نیز در طول 1 سال در دسترس قرار خواهند داشت. اگر گزینه «من را به خاطر بسپار» را انتخاب کنید، در طول 2 هفته آینده، ورود شما بدون نیاز به وارد کردن مجدد نام کاربری و کلمه عبور خواهد بود. در صورتی که از حساب کاربری خود خارج بشوید، کوکی‌های ورود از بین می‌روند.

وب‌سایت داروووآنلاین از این کوکی‌ها تنها به منظور تسهیل هر چه بهتر روندهای بازدید و خرید از سایت برای بازدیدکنندگان خود استفاده می‌کند و هیچ‌گونه استفاده تبلیغاتی از این کوکی‌ها نخواهد شد.

محتوا و منابع استفاده شده از سایتی دیگر

مقالات و محتواهای سایت داروووآنلاین ممکن است شامل منابع متفاوتی ( ویدئو، تصویر، متن و… ) باشند. اگر محتوایی از سایت دیگر در داروووآنلاین قرار بگیرد، عیناً در قالب و شکلی که در آن سایت دیده شده، منتشر خواهد شد. ممکن است این وب‌سایت‌ها اطلاعات کاربران را دریافت کنند که برای مشاهده این موارد بهتر است قبل از استفاده از این سایت‌ها به برگه سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران این سایت‌ها مراجعه کنید.

تا چه مدت اطلاعات شما را نگهداری می‌کنیم ؟

اگر در وبسایت ما نظر خود را به اشتراک بگذارید، نظر و داده‌های متای آن به مدت نامحدود نگهداری و ذخیره خواهد شد. در این صورت امکان پیگیری نظرات به‌صورت خودکار مقدور می‌شود و نیازی به نگه داشتن نظراتِ در انتظار بررسی نخواهد بود.

کاربرانی که در وبسایت ما ثبت‌نام می‌کنند، اطلاعات کاربری‌شان نیز حفظ و ذخیره می‌شود. تمام کاربران می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده کنند، آنها را ویرایش کنند یا اطلاعات شخصی خود را هر وقت که مایل باشند، پاک کنند. (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وبسایت نیز می‌توانند این اطلاعات را رؤیت و ویرایش کنند.

دیدگاه‌های بازدیدکننده معمولا از طریق یک سرویس تشخیص هرزنامه خودکار بررسی می شوند.

تبلیغات

امکان دارد شرکت‌های تبلیغاتی که ما از آنها تبلیغات دریافت می‌کنیم، سمت کاربر کوکی‌های را ارسال کنند که اطلاعاتی همچون تعداد دفعات نمایش تبلیغ به شما و یا موقعیت جغرافیایی شما را به این شرکت ها ارسال کنند. این اقدام فقط جهت بهبود در امر نمایش تبلیغ است و سایت داروووآنلاین با شرکت‌های تبلیغاتی غیر معتبر که اطلاعات اضافه از کاربران دریافت می‌کنند، همکاری نمی‌کند.

حقوق شما در رابطه با داده‌های خود چیست؟

اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، یا نظری به اشتراک بگذارید، حق درخواست فایل داده‌های شخصی خود -یعنی داده‌هایی که ما از شما دریافت و نگهداری کرده‌ایم- را دارید. این داده‌ها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشته‌اید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمی‌شود.

تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران

اگر چه تغییرات این برگه بسیار کم است، اما امکان دارد باتوجه به تغییرات در سایت، این دسترسی‌ها نیز تغییر کنند. هرزمان ما ناچار به اعمال تغییرات جدید باشیم، تغییرات در این صفحه افزوده خواهند شد و استفاده کاربر از این وب‌سایت به معنی پذیرش قوانین سایت می باشد. هرگونه سوال یا ابهام درباره موارد بالا را می‌توانید از طریق انتخاب گزینه ارسال پیام در فرم تماس با ما، با مدیران مجموعه در میان بگذارید.

(برگرفته از صفحه حریم خصوصی سایت وب جامه: https://webjame.com/privacy-policy)