تخفیف

داروووآنلاین . تخفیف می دهد؟

تخفیف یکی از جذابیت های خرید می باشد و داروووآنلاین نیز هنگام خرید از تامین کنندگان کالا، بعضا تخفیف هایی دریافت می کند. و علاقمند است مصرف کننده نهایی را نیز در آن شریک کند.

گاهی نیز کالا، بدلیل شرایط خود نظیر تاریخ کمتر از 6 ماه ممکن است مشمول تخفیف قرار گیرد.

همچنین، در شرایط خاص ممکن است داروآنلاین، بخشی از سود خود را بعنوان سپاسگزاری، بصورت تخفیف در اختیار خریداران دائمی خود قرار دهد.

نکته بسیار مهم اینکه، تخفیف های داروووآنلاین، فقط در صورت ثبت نام کاربر، قابل محاسبه و نگهداری می باشند.

تخفیف به خریداران دائمی داروووآنلاین ، بعنوان ابراز مراتب سپاسگزاری از همراهی و بازای هر خرید، تعلق می گیرد. هر 10 امتیاز معادل یک درصد تخفیف بوده، در حساب کاربری کاربر، برای خریدهای بعدی ذخیره می گردد.

تخفیف درصدی، در خرید های بعدی، به کاربر نشان داده شده، و بر روی سبد خرید بالای 200 هزار تومان در هر بار، قابل اعمال می باشد.

سقف نگهداری تخفیف درصدی، حداکثر 25 درصد است. البته، پس از مصرف در خرید، مجددا تا سقف مذکور قابل جمع آوری و افزایش بوده، محدودیتی در دفعات جمع آوری و مصرف ندارد.

در شرایط خاص، بسته به سیاست های سایت، تخفیف هایی بصورت کوپن، به مصرف کننده اختصاص می یابند. این تخفیف ها در هنگام پرداخت، در قسمت اعمال کوپن قابل استفاده هستند.

علاوه بر تخفیف های مناسبتی و ویژه، با هر خرید امتیازی دریافت می کنید که بصورت اتوماتیک به تخفیف تبدیل می گردند. شما می توانید این تخفیف را در خرید بعدی، بر روی کالاهای خریداری شده اعمال نمائید.

در برخی موارد، که تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده، امکان دریافت امتیاز برای آن کالا مسدود می گردد اما امکان استفاده از تخفیف قبلی همچنان برقرار خواهد بود.

بصورت پیش فرض، کاربر می تواند در هر خرید،صرفا از یک تخفیف استفاده نماید. در هنگام خرید، کالاهای دارای محدودیت و یا تخفیف خورده، امکان اعمال تخفیف مجدد نخواهند داشت.

در شرایط خاص، امکان استفاده از تخفیف درصدی ممکن است برای برخی کالاهای تخفیف خورده، فعال گردند ولی بطور کلی، شرایط استفاده از تخفیف، برای هر خرید، فقط استفاده از یک نوع تخفیف می باشد.

امکان هدیه تخفیف بطور مستقیم وجود ندارد. در صورت تمایل، می توانید از حساب کاربری خود، برای دیگران نیز، خرید انجام داده، در مرحله ارسال، آدرس فرد مورد نظر را وارد فرمائید.